Minden így kezdődött. Ismerd meg a sztorim…

Megosztás
Megosztás
Megosztás

A kezdetek

Az egész 2010-ben egy nyári baráti összejövetelen kezdődött, ahol megismertem Ágit, aki akkor a Darius Kincse Biztosítási alkusznál dolgozott.

Ekkor még egy budapesti Call Centernél dolgoztam és még nem is sejtettem, hogy egyszer együtt fogok vele dolgozni.

Érdekes, (és nem tudatos döntés volt) hogy a Call Centernél nyugdíjpénztárat majd biztosítási termékeket kellett kötnöm telefonon.

Amikor erről meséltem Áginak, teljesen le volt ettől nyűgözve.  Hiszen maga is tudta, hogy milyen nehéz pálya telefonon keresztül ismeretleneket felhívni és értékesíteni. Ösztönzött próbáljam meg náluk, dolgozzam inkább velük.

A sors aztán végül közbeszólt. Édesapámat elvesztettem, és a nevén lévő autó biztosítási papírjait kellett intéznem.

Ebben az időben egyetlen ismerősöm volt Budapesten, akihez fordulhattam biztosítási témában. Jól sejted, Ági volt az. Így felkerestem.

…és itt meg is pecsételődött minden…

Elkezdtem dolgozni. Hiszen mi bajom lehet? Addigi munkahelyeimen mindig emberekkel foglalkoztam. Szóval nem állt ez annyira távol tőlem.

Mélyvíz és az első ügyfelek

Ági rögtön bedobott a mélyvízbe. Azt mondta addig nem állhatok fel a székből, amíg legalább 5 címem nem lesz (minden napra egy).

Szeretem a kihívásokat, így teljesítettem, amit kért. Az indított hívásokból 10%-ot le is egyeztettem. Motivált és boldog voltam. Tudtam, hogy ez valami jónak a kezdete.

Első ügyfél – A kedves Viola néni

Legelső Ügyfelem egy érdi idősebb hölgy volt. Biztos te is ismered a típust. A végtelenül kedves, türelmes és vicces idős nénit…  Ilyen volt Viola néni.

Hálás voltam, hogy első lehetőségként ilyen kedves ember jutott. A kapcsolat azóta is tart, hiszen biztosításaikat azóta is én kezelem a családnak.

Első társasházi ügyfelem

A másik élményem, amivel kapcsolatban nagyon élénk még ma is az érzésem az a legelső társasházi biztosítási szerződés megkötése volt. Nagyon büszke voltam rá.

Itt is szerencsém volt az első közös képviselőmmel Karcsival. Udvarias volt és kedves.

Nincs jobb az ajánlásnál – vagy mégsem?

Innen is születtek aztán sok évre visszanyúló kapcsolatok. Karcsi ajánlott később egy lakónak, Andinak akivel azóta is kapcsolatban vagyok biztosítási témában.

Pedig nem indult könnyen a kapcsolat, hiszen ennél a társasháznál történt egy szürreális eset.

Később bővítettem a portfóliómat lakás takarékpénztári termékkel. Az a társasház, ahol Andi lakott megkeresett ezzel az igénnyel.

Azt hiszem ez volt életem legrövidebb közgyűlése.

Kimentem egy kollégával tárgyalni, kimondtuk a bank nevét, akit abban a témában képviseltünk majd az emeletről lefutott egy nagyobb darab közel szekrény magasságú férfi, elkezdett felénk futni miközben azt üvöltötte, hogy menjünk innen nem kell hitel.

A közgyűlést azonnal berekesztették.

Ez a kis rossz élmény nem ijesztett meg, hiszen később voltak ezen a területen is sikerek.

Néha eltévesztjük az ajtót

Másik szituáció is pályám elején történt.

Kimentem szintén egy közös képviselőhöz. Felcsöngettem kaputelefonon, majd Károly beleszólt a kaputelefonba és mondta, hogy jöjjek fel a 3. emeletre nyitva van az ajtó.

Így is tettem. Nem találkoztunk azelőtt így nem láttuk egymást.

Mentem fel a lépcsőn, ajtó nyitva volt és nagy magabiztossággal indulnék be az ajtón, nyújtom a kezemet, bemutatkozom és bólogatok, hogy Károly ugye?

A lakó sokat sejtetően rám nézett nem mondott semmit, csak felfelé mutatott az ujjával hogy egy emelettel feljebb menjek. Khm…. rendben. Ezt később elmeséltem az Ügyfelemnek is és jót nevettünk.

Hosszú és hálás az út, amit megtettem

Hosszú volt az út idáig, míg a szakmán kívül tanultam a kitartásról, a bizalomról, magamba vetett hitemről, kudarcok kezeléséről, a kihívásokról, lehetőségekről, és érezhettem sokszor a végtelen hálát is.

Az Ügyfeleim nagy százalékával a mai napig együtt dolgozom, olyan ez számomra, mint egy házasság, kötelék, felelősségvállalás a másik felé.

Minden évben gyújtok egy gyertyát a vállalkozóvá válásom évfordulója napján, és megköszönöm a sorsnak, hogy ilyen jó szakmám lehet, ahol számítanak rám, felelősséget vállalhatok, és ahol bizalmat kapok.

Ezzel a levéllel mondok köszönetet tehát minden kedves Ügyfelemnek, partneremnek és kívánom, hogy még sokáig dolgozunk együtt.

10 hasznos tipp és tévhit lakásbiztosítás kötése előtt!

Iratkozzon fel és e-mailben elküldöm a hasznos tippeket tartalmazó munkafüzetem

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Kapcsolódó cikkek